קריטריונים להערכת שיטות קריאה ובדיקת קריאה והבנה לילדי כיתה א
מאת: מיכל שני
קרדיט: דר' מיכל שני החוג ללקויות למידה, אונ' חיפה
ראו מצגת מצורפת משמאל
הקריטריונים להוראת קריאה ולבחירת שיטות להוראת קריאה הוצבו ופורסמו על ידי הועדה לרפורמה בהוראת הקריאה והחינוך האורייני ועל ידי תת הועדה לבחירת שיטות קריאה.
בהרצאה הנוכחית של ד"ר שני מודגשים הידע התיאורטי והיישומי הנדרש להוראת הקריאה, שיקולים בבחירת שיטות קריאה ומעקב אחר תהליך הרכישה.
תכני ההרצאה מוצגים באמצעות שאלות אותן על המורה לשאול עצמו ומענה לשאלות אלה
yyya
תודה על מצגת מרחיבה את הדעת, מארגנת וממקדת את הידע הדרוש למורה מחנכת בכתה א' האמונה על הקניית הקריאה והכתיבה.תודה .
אשמח לקבל את ההרצאה
אשמח לקבל קישור למאמר המלא