קריטריונים להערכה של סטודנטים להוראה לגיל הרך – המודל של אוניברסיטת ממפיס בארה"ב
מאת: Cheryl J. Rike , L. Kathryn Sharp
מקור וקרדיט :
Assessing Preservice Teachers' Dispositions: A Critical Dimension of Professional Preparation , Childhood Education; Spring 2008, Vol. 84 Issue 3, p150-153, 4p
המחלקה להכשרת מורים לחינוך קדם יסודי באוניברסיטת ממפיס בארה"ב גיבשה ופיתחה רשימת קריטריונים להערכה (Checklist ) של סטודנטים להוראה לגיל הרך. המטרה שהסטודנטים להוראה המכשירים עצמם להוראה בגיל הרך יידעו מה הם הציפיות מהם ואילו גישות להוראה עליהם להפנים. המטרה הייתה גם לנסות להעריך כבר בשלבים המוקדמים את התאמתו של הסטודנט להוראה לגיל הרך. סטודנטים המכשירים עצמם להכשרה לגיל הרך נדרשים, לכן לעמוד בנורמות וערכים של אנשי מקצוע בתחום הרבה לפני שיעברו את מבחני ההסמכה הרשמיים של the National Council for Accreditation of Teacher Education (NCATE). המאמר מסביר את הרציונאל להערכה ,כיצד גובשו עקרונות ההערכה ומפרט את הקריטריונים ברשימת ההערכה המחייבת : Early Childhood Education Behaviors & Dispositions Checklist.
המאמר המלא מצורף כקובץ מצד ימין .
yyya
אשמח למאמר בקובץ אנני מוצאת אותו תודה
yshilo@emef.ac.il