קורסים מקוונים מסוג MOOC – הצד השני של המטבע
מילות מפתח:
אוניברסיטאות
הבדלי גישות
מאפייני תקשוב בחינוך
מאפיינים קהילתיים
מגמות וכיוונים
סגל אקדמי
קורס מקוון
קורסים מתוקשבים
הודעתו של פרופסור Mitchell Duneier מאוניברסיטת פרינסטון בארה"ב על החלטתו להפסיק ללמד בקורסים מקוונים מסוג MOOC חושפת טפח מאי-הנחת הקיים בקרב מרצים וחוקרים בכירים באקדמיה בארה"ב.
פרופסור Duneier נחשב כאחד המורים המקוונים המוערכים ביותר בקורסים המקוונים בארה"ב ואחד הכוכבים המדגימים של הקורסים של מיזם Coursera. פרופסור Mitchell Duneier הסביר את נטישתו בכך שהפעילות הנוכחית יש בה כדי לקעקע את היסודות של החינוך האקדמי הציבורי בארה"ב. לדעתו פיתוח קורסים מקוונים מסוג MOOC יביא בסופו של דבר לצמצום התקציבים הניתנים לאוניברסיטאות ע"י בתי המחוקקים בכל מדינה. פרופסור דונייר, מטובי המרצים המקוונים בארה"ב, טוען גם כי הוא אינו בטוח בתועלת הפדגוגית של הקורסים המקוונים במתכונת שפותחה ע"י יצרני הפלטפורמות המקוונות כגון קורסרה (Ki Mae Heussner).
Star’ Coursera prof stops teaching online course in objection to MOOCs
ראה גם :
ההתנגדות של המרצים בארה"ב לגבי קורסים מקוונים מסוג MOOC לובשת עוד צורות
התפתחות קורסי הMOOC – נתונים
yyya
יתרונות וחסרונות מבחינת האוניברסיטאות בפוסט http://smadarilutovich.blogspot.co.il/2013/08/blog-post_9.html
יתרונות וחסרונות מבחינת האוניברסיטאות בפוסט http://smadarilutovich.blogspot.co.il/2013/08/blog-post_9.html
הי. האם יש הרצאות מקוונות בנושאים באמנות? ובסיפורי ילדים?