פרספקטיבה של רשת חברתית לגבי למידה נתמכת עמיתים בקורסי MOOC עבור מחנכים

Kellogg, Shaun; Booth, Sherry; Oliver, Kevin. "A Social Network Perspective on Peer Supported Learning in MOOCs for Educators", International Review of Research in Open & Distance Learning, Nov2014, Vol. 15 Issue 5, p263-289.. 

חקר מקרה זה, שנערך בשיטות מחקר מעורבות, פונה לפערים הקריטיים בספרות ולסוגיות של תמיכה בעמיתים בקורסי MOOC באמצעות בחינה של המאפיינים, המנגנונים והתוצאות של רשתות עמיתים.

הממצאים ממחקר זה מראים שאפילו עם טכנולוגיה בסיסית כמו פורום דיונים, ניתן למנף את קורסי ה-MOOC כך שיטפחו את הרשתות הללו ויסייעו ללמידה נתמכת עמיתים.

אף על פי שמחקר זה מוגבל לשני מקרים ייחודיים לאורך ספקטרום רחב של קורסי MOOC, השיטות שיושמו מספקות לחוקרים אחרים גישה להבנה טובה יותר של התהליך הדינמי של למידת שנתמכת בעמיתים בקורסי MOOC.

קישור למאמר המלא ב-IRRODL

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya