פסגת התלקיט המקוון: הצגת חשיבה ביקורתית ובניית זהויות
מאת: Whitney Husid
מילות מפתח:
זהות אישית
חשיבה ביקורתית
מורים לאנגלית
סביבות למידה מתוקשבות
סביבות למידה עתירות טכנולוגיה
שילוב אינטרנט בהוראה
תלקיט (פורטפוליו)
תלקיט מקוון
Husid, Whitney; Wallace, Virginia. "THE CAPSTONE E-PORTFOLIO: SHOWCASING CRITICAL THINKING AND BUILDING IDENTITIES", Library Media Connection, May/Jun2015, Vol. 33 Issue 6, p40-42.
המאמר דן בגישות שבהן ספרנים, מורים, יועצים ואנשי טכנולוגיית המידע (IT) יכולים להשתמש כדי לתמוך בפיתוח של תלקיטים מקוונים (E-portfolios) של תלמידים, ומתאר את היתרונות של התלקיטים המקוונים.
הנושאים שנידונו כוללים את התפקיד של המורים לאנגלית בתיכון בפיתוח התלקיט, כיצד התלקיטים עונים על הסטנדרטים שנקבעו על ידי החברה הבינלאומית לטכנולוגיה בחינוך (International Society for Technology in Education - ISTE), והביסוס של זהות מקוונת חיובית.
ראו גם:
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya