עצות של תלמידי חטיבה לפרחי הוראה

איציק הופמן, בעל תואר שני ותעודת הוראה מאוניברסיטת ת"א, הוא מורה להיסטוריה ואזרחות ומחנך כיתה מזה 11 שנים בחטיבת ביניים וחטיבה עליונה. (כיום הוא בשליחות מטעם הסוכנות בבית ספר יהודי במקסיקו סיטי)
באותן שנים נפגש עם פרחי הוראה בבית הספר לחינוך של אונ' תל-אביב להרצאה על "גיוון בדרכי ההוראה בהיסטוריה".
לאחר מפגש שהתקיים בשנת 2004 חזר לבית הספר וחשב והחליט לבקש עצות מהתלמידים עצמם.
 
הופמן פנה לתלמידי שתי כיתות בשכבת ט' וביקש מהם לכתוב לאותם פרחי ההוראה עצות להצלחה כמורים צעירים. התלמידים כתבו ברצינות רבה עצות רבות ומגוונות.
דברי התלמידים לא נערכו ולא הושמטה אפילו עצה אחת. (לכל היותר תוקנו שגיאות כתיב ובעיות ניסוח צורמות)
 
רשימת העצות הועברה לד"ר גדי ראונר, אשר מדריך את אותם תלמידי תעודת הוראה. הוא הציג את הדברים בפני הסטודנטים והם בתגובה שלחו לתלמידים את התשובות שלהם. תשובות הסטודנטים הוקראו לתלמידים וכך הסתיים התהליך.

היום אותם תלמידים מסיימים את כיתה י"ב והסטודנטים בוודאי מנסים לשרוד במערכת החינוך.
 
 
 
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya