עמידה – ישיבה בכיתה והשלכותיהם על למידה של תלמידים
מילות מפתח:
דרכי הוראה
למידה טבעית
למידה פעילה
למידה תוך כדי תנועה
ניהול כיתה
תהליכי למידה
תלמידים
תנועה
מאמר מעניין ב"ניו יורק טיימס" על עמידה –ישיבה בכיתה והשפעתם על למידה. בניסוי שנערך בימים אלו בארה"ב בבתי ספר יסודיים ובחטיבות ביניים נמצא כי צורת הישיבה הסטטית בכיתה היא לרועץ מבחינת התלמידים והתעניינותם בחומרי הלמידה . במהלך הניסוי שנערך בכיתות ו' בבית ספר ציבורי בארה"ב אפשרו לתלמידים לעמוד בכיתה ליד שולחנות מתאימים במקום לשבת קבוע ליד שולחן רגיל.
מתברר כי על מנת לאפשר קליטה טובה יותר של התכנים תלמידים צריכים להיות בתנועה דינאמית ולכן אפשרו להם לנוע בחופשיות בכיתה ולעמוד ליד שולחנות גבוהים. התלמידים שאפשרו להם תנועה ועמידה דינאמית ליד שולחנות גבוהים שיפרו את איכות למידתם והתעניינותם בחומר הלימודי בהשוואה לתלמידים רגילים היושבים כל היום בצורה סטאטית בכיתה. תוצאות הניסוי הראשונות מלמדות כי התלמידים העומדים בכיתה ליד שולחן מוגבה ,מפיקים ומוציאים יותר אנרגיה , מפריעים פחות ומסוגלים להתרכז יותר במהלך השיעור .
ראה גם :
yyya
שילחו לי כל חומר על איסטרטגיותלמידה מעשיות
שלום שרה,ניתו לערוך חיפוש בפורטל לפי מילות מפתח ולמצוא פריטים רבים הקשורים באסטרטגיות למידההתחילי מכאןhttp://portal.macam.ac.il/Search.aspx?keyType=Subject&itemId=82
אני מבקשת לקבל חומר על אסטרטגיות כתיבה
תורגם להארץ כאן:http://www.haaretz.com/hasite/spages/1078238.html
הנושא מאוד מעניין אם יש לכם חומר נוסף בעברית על צורה ישיבת התלמידים בכיתהאודה לכם מאוד אם תשלחו לי