עמדות של סטודנטים מקוונים כלפי מאפיינים ופרקטיקות של בניית יחסי-קרבה
מאת: Robert Wright
מילות מפתח:
אינטראקציה בין אישית
מנחים
נוכחות חברתית
סביבות למידה מתוקשבות
סביבות למידה עתירות טכנולוגיה
סטודנטים
Wright, Robert; Jones, Greg; D'Alba, Adriana. "Online students' attitudes towards rapport-building traits and practices", International Journal of Innovation & Learning, 2015, Vol. 17 Issue 1, p36-58.
מחקר זה השתמש הן במדידות כמותיות סטנדרטיות והן בשיטות סילום איכותניות מבוססות כדי לזהות את עמדות הסטודנטים כלפי מאפייני בניית יחסי-קרבה של מנחים ואת ההעדפות שלהם לגבי הפרקטיקות לבניית יחסי-קרבה של המנחים בסביבות למידה מקוונות.
הממצאים הצביעו על העדפה חזקה למאפיינים ופרקטיקות מבוססי-מנחה על פני מאפיינים ופרקטיקות מבוססי-פדגוגיה. מאפיינים ופרקטיקות אלה הוטענו לתוך מרכיבים של נוכחות חברתית, אינטראקציה מהנה וקשר אישי.
ראה גם:
צבת בצבת עשויה: על חשיבותו של אקלים לימודי-חברתי תומך בהוראה מתוקשבת"
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya