עמדות מורים לגבי שימוש בלוח האינטראקטיבי : חסרונות ויתרונות בהעברת למידה בכיתה
עמדות מורים לגבי שימוש בלוח האינטראקטיבי. חסרונות ויתרונות בהעברת למידה בכיתה. ד"ר אברהם זהבי מדווח על היחשפות ללוח ה"אינטראקטיבי" בכיתה. כותב ד"ר זהבי : המגרעת הגדולה של הטכנולוגיה היא אמצעי ההקרנה. המערכת משתמשת במקרן הדומה לברקו ולכן, עם תאורה בכיתה, הלוח ניראה דהוי ותוך כדי פעילות, צל מלווה את הכתיבה". המגיב למאמרון יורם אורעד כותב על מגרעות הלוח האינטראקטיבי מנקודת המבט של מורה לפיסיקה.
למאמרון באתר שלובים
ראה גם :
מאמרים אחרים אודות לוח התצוגה האינטראקטיבי בפורטל מס"ע
ממצאי המחקרים על למידה בשילוב לוח אינטראקטיבי
שיפור השגי תלמידים בתחום המדעים באמצעות לוח אינטראקטיבי
רנסנס ההוראה הפרונטאלית בנוכחות לוח אינטראקטיבי, וגם בלעדיו
מערך שיעור המשלב לוח אינטראקטיבי , כתבה דנית קורן ( ראה קובץ מצורף בטור המידע משמאל "חומרים נוספים" )
תרומת כיתה חכמה ללמידה וכללי העיצוב דיגיטלי
שימוש בלוחות אינטראקטיביים להוראה וללמידה – הערכת פרויקט SMART
A Clean Slate: Interactive Whiteboard Makes Lessons Snazzy
The Effects Interactive Whiteboards Have on Student Motivation
Teaching with Interactive Whiteboards
Symposium: Interactive Whiteboards and Pedagogy in Primary Classrooms
The Effects of the Use of Interactive Whiteboards on Student Achievement
Learner Perceptions of Interactive Whiteboards in EFL Classrooms
While experts see whiteboards as powerful tools for improving instruction, teachers vary widely in their ability to use them effectively