נתוני מערכת החינוך תשע"א- תשע"ב : ירידה בהיקף בתי הספר במגזר הממלכתי ועלייה במגזר ממלכתי דתי ובתי ספר חרדיים.
נתוני מערכת החינוך תשע"א- תשע"ב : ירידה בהיקף בתי הספר במגזר הממלכתי ועלייה במגזר ממלכתי דתי ובתי ספר חרדיים.
הגידול באחוזים מתשע"א לתשע"ב במגזר החינוך הממלכתי : 0.35-
הגידול באחוזים מתשע"א לתשע"ב במגזר ממלכתי דתי: 0.90
הגידול באחוזים מתשע"א לתשע"ב חינוך עצמאי, מעיין ומוכר אחר : 3.76
הגידול באחוזים מתשע"א לתשע"ב תלמודי תורה: 1.41
משמעויות : מבחינת תכנון הכשרת המורים לשנים הקרובות נראה שיהיה צורך להרחיב את הכשרת המורים לחינוך החרדי . אם מדברים על מעבר המכללות לו"תת בשנים הקרובות , הרי הכשרת המורים החרדיים ( או נכון יותר המורות החרדיות ) תלך ותתרחב ובוודאי לא תעבור לות"ת .
נתוני מערכת החינוך תשע"א- תשע"ב : ירידה בהיקף בתי הספר במגזר הממלכתי ועלייה במגזר ממלכתי דתי ובתי ספר חרדיים.
הגידול באחוזים מתשע"א לתשע"ב במגזר החינוך הממלכתי : 0.35-
הגידול באחוזים מתשע"א לתשע"ב במגזר ממלכתי דתי: 0.90
הגידול באחוזים מתשע"א לתשע"ב חינוך עצמאי, מעיין ומוכר אחר : 3.76
הגידול באחוזים מתשע"א לתשע"ב תלמודי תורה: 1.41
משמעויות : מבחינת תכנון הכשרת המורים לשנים הקרובות נראה שיהיה צורך להרחיב את הכשרת המורים לחינוך החרדי . אם מדברים על מעבר המכללות לו"תת בשנים הקרובות , הרי הכשרת המורים החרדיים ( או נכון יותר המורות החרדיות ) תלך ותתרחב ובוודאי לא תעבור לות"ת .