נקודות המבט של סטודנטים להוראה בארה"ב לגבי יישומים של WEB 2.0 בהכשרת מורים
מילות מפתח:
מקור וקרדיט:
Kumar, S. & Vigil, K. (2010). Pre-service Teachers’ Perspectives on Web 2.0 Integration in Teacher Education Courses. In Proceedings of World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education 2010 (pp. 1908-1913). Chesapeake, VA: AACE.
המחקרים האחרונים על שילוב טכנולוגיות WEB 2.0 בחינוך בכלל ובהכשרת מורים מצביעים על חשיבות סביבות מתוקשבות כגון בלוגים וWIKI בהכשרת מורים. המחקר הנוכחי ביקש לתרום לידע המצטבר בנושא על ידי הארת נקודות המבט של פרחי ההוראה לגבי יישומי WEB 2.0. המחקר נערך במחלקה לחינוך ולהכשרת מורים באוניברסיטה אמריקאית גדולה בארה"ב. במחקר הנוכחי השתתפו 54 סטודנטים להוראה אשר ענו על שאלונים וראיונות והציגו את ניסיונם ונקודות המבט לגבי שילוב טכנולוגיות Web 2.0 בהכשרת מורים . הם הצביעו גם על אותם טכנולוגיות מתוקשבות (כגון בלוגים) ויישומים של Web 2.0 שניתן לשלבם לדעתם במסלולי הכשרת המורים באוניברסיטה ובהתמחויות המקצועיות שלהם לקראת מורים.
Pre-service Teachers’ Perspectives on Web 2.0 Integration in Teacher Education Courses
ראה גם :
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya