ניתוח של מחקרי למידה מרחוק 2000-2008

לחצו כדי להאזין לפריט
מקור וקרדיט :
Olaf Zawacki-Richter, Eva Maria Bäcker, and Sebastian Vogt. Review of Distance Education Research (2000 to 2008): Analysis of Research Areas, Methods, and Authorship Patterns,  The International Review of Research in Open and Distance Learning, Vol 10, No 6 (2009),   ISSN: 1492-3831.
ניתוח מתודי של מחקרי למידה מרחוק ( 690 מחקרים) שהתפרסמו בין השנים 200-2008 .  הממצאים מלמדים כי יש אמנם מעבר ללמידה מרחוק בהרבה מגזרים ותחומים בחינוך , אך המעבר אינו כרוך בהכרח בחדשנות חינוכית , אלא מייצג קו שמרני של הדגשת ההיבטים הקשורים לפרדיגמה של לומדים –מרצים ופחות להיבטים של חדשנות בשיטות הלמידה או  לפלטפורמות של למידה חברתית ושיתופית . ניתוח המחקרים מצביע על מגמות של התקדמות הדרגתית אבל בקו שמרני למדי של העתקת שיטות ההוראה המסורתיות לאינטרנט.
 
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
לחצו כדי להאזין לפריט
מקור וקרדיט :
Olaf Zawacki-Richter, Eva Maria Bäcker, and Sebastian Vogt. Review of Distance Education Research (2000 to 2008): Analysis of Research Areas, Methods, and Authorship Patterns,  The International Review of Research in Open and Distance Learning, Vol 10, No 6 (2009),   ISSN: 1492-3831.
ניתוח מתודי של מחקרי למידה מרחוק ( 690 מחקרים) שהתפרסמו בין השנים 200-2008 .  הממצאים מלמדים כי יש אמנם מעבר ללמידה מרחוק בהרבה מגזרים ותחומים בחינוך , אך המעבר אינו כרוך בהכרח בחדשנות חינוכית , אלא מייצג קו שמרני של הדגשת ההיבטים הקשורים לפרדיגמה של לומדים –מרצים ופחות להיבטים של חדשנות בשיטות הלמידה או  לפלטפורמות של למידה חברתית ושיתופית . ניתוח המחקרים מצביע על מגמות של התקדמות הדרגתית אבל בקו שמרני למדי של העתקת שיטות ההוראה המסורתיות לאינטרנט.
 
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?