ניסיונות לקשור את עולם הבלוגים לפרחי הוראה
מאת: Deng Liping , Yuen Allan
מקור:
Connecting Preservice Teachers with Weblogs: Design Issues
אחת ההרצאות המעניינות בכנס ED-MEDIA האחרון בוונקובר 2007 עסקה בניסיונות לקשור את עולם ה-WEB 2.00 לתחומי הכשרת המורים. הפופולאריות הגדלה של בלוגים בחינוך לא נסתרה מעיניהם של מורי המורים בדרום מזרח אסיה וצוות שהגיע מאוניברסיטת הונג קונג סיפר על פרוייקט ליצירת קהילת פרחי הוראה מתוקשבת הכוללת גם בלוגים חינוכיים. הרעיון היה ליצור סביבה לימודית קונסטרוקטיביסטית משולבת עם קהילת לומדים פעילה העושה שימוש בבלוגים הן לתיעוד והן לכתיבה רפלקטיבית לגבי ההתנסות בהוראה.
גם במכללות להכשרת מורים בישראל התחילו יוזמות ראשוניות להפעלת סטודנטים להוראה בבלוגים חינוכיים, בקורס בהנחיית ד"ר רות אלמגור במכללת גורדון לחינוך בחיפה כבר קיימים כמה בלוגים של סטודנטיות לתואר שני בהוראה כגון הבלוג של קבוצת אופק המשקף פעילות מרשימה של קבוצת עבודה יצירתית במיוחד.
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya