משחק התפקידים המאפשר למורה להיכנס לנעליים של תלמיד בסיכון

"המורה אני לא באה יותר לשיעורי אנגלית שלך."

מאמרון מעניין ועתיר תובנות של המורה והמחנכת יהודית ממנו ניתן ללמוד על ההתמודדות של מורים בבתי ספר עם ילדים בסיכון ועל תפקד הרגשות בוויסות דרכי ההוראה והגישה החינוכית . מתברר כי למורים קשה מאוד לעשות את ההבחנה בין רגש ומחשבה, ולכן עשויים להיפגע גם תלמידים שמתחילים לגלות סימנים ראשונים של מוטיבציה.

למאמרון באתר שלובים
"המורה אני לא באה יותר לשיעורי אנגלית שלך."

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya