מרחב למידה כיתתי דינאמי, דידקטי ורלוונטי- איך עושים את זה?

לימור ליבוביץ מפרסמת פוסט המנסה להשיב על השאלה כיצד להתאים את המרחב הפיסי הכיתתי לפדגוגיה. ליבוביץ עושה זאת באמצעות פנייה לשלוש ה'מעטפות' הבאות: ארכיטקטורה של המרחב עצמו, הריהוט הדינאמי והקירות המקיפים את החדר. כמו כן, היא מתארת מה ניתן לעשות כדי לקדם מרחב למידה דינאמי, דידיקטי ורלוונטי באמצעות טיפול בהן.

לסקירה בבלוג של לימור ליבוביץ

ראו גם:

בניית סביבת למידה המתאימה לגישת "למידה מבוססת פרויקטים" - איך עושים את זה?

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya