מרחבי למידה כיתתיים המבוססים על פורומים מתוקשבים
מאת: עמי סלנט
מילות מפתח:
אינטרנט
בתי ספר יסודיים
מאפייני תקשוב בחינוך
מרחבי למידה
סביבה חינוכית תומכת
סביבות למידה מתוקשבות
סביבת הוראה-למידה
פורומים
פורומים ללמידה שיתופית
קשר מתוקשב
תלמידים
יתרון הפורום המתוקשב כמרחב למידה כיתתי הוא שכל תלמיד יכול להשתתף בשיעור ( גם הביישנים יותר..). הפורום יכול לחזק גם את ההבעה בכתב ( יש לתלמידים שגיאות כתיב רבות...).
הפורום המתוקשב הכיתתי הפועל בהנחיית המורה הוא כלי למידה, מקום לחילופי רעיונות , מקום אשר תומך בלמידה ומהווה מסגרת נוספת ללמידה בכיתה , הוא יכול בהחלט להיות גם חלק מחיי התרבות והחברה של הכיתה אבל לא רק . בסקירה מוצגים דוגמאות של מרחבי למידה כיתתיים בהם הפורום המתוקשב הוא מרכיב מרכזי באינטראקציה בין התלמידים ובין המורה. הסקירה, שהיא מערך שיעור ללמידה מרחוק, מבוססת על סיקור יוזמות של מורים בבתי ספר יסודיים המפעילים בצורה רציפה ותומכת פורומים מתוקשבים פעילים בכיתה.
קישור למערך השיעור
קישור למערך השיעור
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya