מחקר חדש בארה"ב לגבי יעילות למידה מרחוק באוניברסיטאות

לחצו כדי להאזין לפריט

אסף שטול-טראורינג

מחקר חדש בארה"ב שולל את הדימוי השלילי שדבק בתוכנות הלימוד מרחוק : הישגי הסטודנטים שלמדו באולמות האוניברסיטה, ושל אלו שלמדו לבד בביתם, היו שווים. במחקר, שנערך על ידי חברת R+Ithaka S העוסקת בייעוץ בכל הנוגע לשימוש באמצעים טכנולוגיים בהוראה, השתתפו כ-600 סטודנטים משש אוניברסיטאות ציבוריות בארה"ב. הסטודנטים נחלקו לשניים: חלקם נשלחו לקורסי מבוא לסטטיסטיקה מהסוג המסורתי, ואילו היתר למדו את אותו הקורס, רק באמצעות תוכנת למידה אינטראקטיבית ומקוונת ( אסף שטול-טראורינג).

למאמר בעיתון הארץ

ראה גם :

הרווארד ו-MIT מאחדות כוחות ביוזמת לימודים מקוונים בחינם
שתי האוניברסיטאות היריבות יציעו במסגרת היוזמה קורסים שיאפשרו לקבל תעודה, אך לא ניקוד אקדמי


    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
לחצו כדי להאזין לפריט

אסף שטול-טראורינג

מחקר חדש בארה"ב שולל את הדימוי השלילי שדבק בתוכנות הלימוד מרחוק : הישגי הסטודנטים שלמדו באולמות האוניברסיטה, ושל אלו שלמדו לבד בביתם, היו שווים. במחקר, שנערך על ידי חברת R+Ithaka S העוסקת בייעוץ בכל הנוגע לשימוש באמצעים טכנולוגיים בהוראה, השתתפו כ-600 סטודנטים משש אוניברסיטאות ציבוריות בארה"ב. הסטודנטים נחלקו לשניים: חלקם נשלחו לקורסי מבוא לסטטיסטיקה מהסוג המסורתי, ואילו היתר למדו את אותו הקורס, רק באמצעות תוכנת למידה אינטראקטיבית ומקוונת ( אסף שטול-טראורינג).

למאמר בעיתון הארץ

ראה גם :

הרווארד ו-MIT מאחדות כוחות ביוזמת לימודים מקוונים בחינם
שתי האוניברסיטאות היריבות יציעו במסגרת היוזמה קורסים שיאפשרו לקבל תעודה, אך לא ניקוד אקדמי


    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?