מחקר השוואתי לגבי הערכת הגישה לשלוש מערכות בקוד פתוח לניהול למידה
מאת: Ana Iglesias
Iglesias, Ana; Moreno, Lourdes; Martínez, Paloma; Calvo, Rocío. "Evaluating the accessibility of three open-source learning content management systems: A comparative study", Computer Applications in Engineering Education, Jun2014, Vol. 22 Issue 2, p320-328.
מאמר זה מציג מחקר השוואתי של יכולת הגישה לשלוש מערכות בקוד פתוח מבוסס רשת לניהול תוכן של למידה: מערכת Moodle, מערכת ATutor, מערכת Sakai. תוצאות המחקר מציינות שהחסמים ליכולת הנגישות נמצאים בכל אחת משלוש המערכות שהוערכו. המטרה העיקרית של המחקר היא לסייע לאתר ולתקן את החסמים הללו כך שניתן יהיה יום אחד להשיג את המטרה של גישה אוניברסלית לסביבות הלימודיות.
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya