מודלים של הסמכה בהכשרת מורים: המקרים של ארה"ב, אוסטרליה והודו
מאת: M. Mohamed .
Dr. Mohamed M. Ghoneim Sywelem. " Accreditation Models in Teacher Education: The cases of United States, Australia and India", International Journal of Education and Research, Vol. 2 No. 3 March 2014.
המטרה העיקרית של הסמכה היא להבטיח שכל הסטודנטים להוראה הם מורים מוסמכים וכשירים.
מאמר זה עוקב אחר השיטה ההשוואתית כדי להגיע להבנה מעמיקה של תהליך ההסמכה בהכשרת מורים בתרבויות שונות (ארה"ב, אוסטרליה והודו).
השוואה זו נעוצה מבחינה היסטורית בהבדלים לאומיים, המבנים חוקיים, במעורבות ציבורית-פרטית ובסוג ההסמכה המוצע.
במאמר ייערך סיווג של תעודת ההוראה ושל שלבי ההכשרה ההתחלתיים של מורים, של מטרות ויעדים, של משימה, של משילות ושל תחומים נוספים.
קישור למאמר המלא באנגלית
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya