מה ילדים מבינים על אחוזים?
מאת: סיגל בחרי
מקור: הכנס ה-11 של הארגון לקידום החינוך המתמטי בישראל, 2004
מצגת שהוצגה בכינוס ה- 11 של הארגון לקידום החינוך המתמטי בישראל, 2004.
סעיפים עיקריים:
· הצורך בהבנה ולא רק דקלום עובדות וביצוע פרוצדורות חישוביות.
· פעולות שננקטות ע"י המורה כדי להבטיח אופן למידה זה.
· דרך ההוראה של המורה:
1. חושפת את הילדים למגוון של בעיות ומשימות ברמות חשיבה וביצוע שונות
2. מדגישה מאמץ ודרכי פתרון.
3. מתמקדת בלמידה ובהבנה
4. מדגישה הנמקה
5. מעודדת שיתוף פעולה ושיתוף באסטרטגיות.
· כל הבעיות הדגישו את משמעות האחוז כחלק מכמות וחלק משלם.
· המצגת מסבירה מה עושים ואיך ממחישים את ההבנה של אחוזים.
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya