מהי שיטת ההוראה הדיאלוגית ?
מאת: איירה שור , פאולו פריירה
הפרק דן בשיטת ההוראה הדיאלוגית וזאת בשני מישורים האידיאולוגי והפרקטי. מן הצד האידיאולוגי נטען כי המורה אינו ה"בעלים" של הידע והוראה דיאלוגית במסגרתה התלמיד שותף לבניית הידע היא פעולה של שחרור והעצמה של התלמיד. מן הצד הפרקטי הפרק מציע כלים לניהול דיאלוג שיתופי בכיתה ( איירה שור, פאולו פריירה).
לסקירה
מקור וקרדיט : מכון אבני ראשה
מחבר: איירה שור, פאולו פריירה
תאריך פרסום: 30/03/2011 12:18
מקור: שור, א' ופריירה, פ' (1990). מהי שיטת ההוראה הדיאלגית. בתוך: פדגוגיה של שחרור: דיאלוגים של שינוי בחינוך (עמ' 105-126). תל-אביב. ספרי מפרש , שנת פרסום: 1990
על המחנך פאולו פריירה בווויקפדיה בעברית
ראה גם : הוראה ולמידה דיאלוגית: יעדים וגורמי חסימה ( פרופסור אייל נוה).
ראה גם : דיאלוג יצירתי ברמות חפר- מבט מבפנים על חדשנות פדגוגית
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya