מדוע אנו זקוקים להערכת ביצוע מתוקננת בהכשרת מורים
מאת: Charles A. Peck
מילות מפתח:
הכשרת מורים
הערכת ביצועים
הערכת מורים
למידה ארגונית
מבחן מבוסס סטנדרטים
סטודנטים להוראה
תכנון לימודים
Peck, Charles A.; Singer-Gabella, Marcy; Sloan, Tine; Susan Lin. "Driving Blind: Why We Need Standardized Performance Assessment In Teacher Education", Journal of Curriculum & Instruction, May2014, Vol. 8 Issue 1, p. 8-30.
במאמר זה, המחברים טוענים שהערכות ביצוע מתוקננות של הוראה מציעות משאב בעל ערך עבור למידה ושיפור הפרקטיקה בהכשרת מורים.
התכונות של הערכות ביצוע מתוקננות של הוראה כהזדמנויות ללמידה מזוהות לפי ארבע רמות, כולל אלה שעבור הסטודנטים להוראה, חבר הסגל, למידה ארגונית ברמת התכנית ורשתות ארגוניות המתפרשות על-פני גבולות התכנית.
המחברים מסכמים שהערכות ביצוע בהוראה יכולות לספק הכוונה והנעה עבור מאמצים לשיפור תכנית מתמשכת, לתרום לפיתוח של שפה קונקרטית ומשותפת של הפרקטיקה, ולהאיץ את ההתמקצעות של ההוראה.
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya