לראות את היער, לא את העצים

Leu, Donald J; Forzani, Elena; Timbrell, Nicole; Maykel, Cheryl. "Seeing the Forest, Not the Trees", Reading Teacher. Sep2015, Vol. 69 Issue 2, p139-145.

בעוד שטכנולוגיות חדשות רבות מספור מופיעות בכיתות בית הספר ובחיינו, המחברים טוענים שאנו צריכים לזכור מהן מטרותינו בקריאה לפני שאנו משתמשים באחת מהטכנולוגיות.

מחברי המאמר מציעים שמטרה עיקרית היא פיתוח היכולת לקרוא כדי ללמוד בעזרת מידע מקוון.

טכנולוגיות שתומכות במטרה זו, בעיקר האינטרנט, ופרקטיקות לימודיות התומכות בפיתוח של קריאה מקוונת צריכות להיות השיקול הראשוני שלנו לגבי חינוך לאוריינות ולקריאה, תוך התחלה בכיתות היסוד.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

ראו גם:

קריאה ברשת: קריאה מונחית באינטרנט עם ילדים קטנים

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya