לקראת תיאוריה מוכללת של למידת עמיתים
מאת: Douglas N. Harris
מקור וקרדיט :
Douglas N. Harris. "How Do School Peers Influence Student Educational Outcomes? Theory and Evidence From Economics and Other Social Sciences", Teachers College Record, Volume 112 Number 4, 2010, p. 8-9.
בעשור האחרון מייחס המחקר החינוכי חשיבות רבה יותר ללמידת עמיתים וההשלכות של למידת עמיתים כלמידה מתווכחת יעילה וכאמצעי לשיפור הישגים בביה"ס. המאמר הנוכחי מנסה לגבש ולהבנות את הידע המחקרי והמושגי על למידת עמיתים או השפעות עמיתים בלמידה מתוך תיאוריות בתחומי מדעי החברה, עם דגש על תחומי התיאוריות הכלכליות דווקא. כמו כן , נעשה ניסיון למזג את התפיסות מתחומי הסוציולוגיה והכלכלה לידי תפיסה משולבת של למידת עמיתים והשלכותיה. לאור הבניית התיאוריות השונות המסבירות את השלכות ויעילות למידת העמיתים מגבש כותב המאמר תפיסה תיאורטית מוכללת ללמידת עמיתים בשם group-based contagion.
ראה גם :
yyya
אשמח לקבל חומרים בנושא למידת עמיתים
עדכנו אותי