לפתוח את "שער הזכוכית"
מאת: יעל אברהם
תופעת הדחייה החברתית בקרב בני אותה קבוצת הגיל מעסיקה רבות ילדים, הורים, מורים ומטפלים. מאמר זה מציג מודל טיפולי לעבודה פרטנית עם ילדים דחויים חברתית. מטרת המודל הינה חיזוק המסוגלות חברתית (Social Competence) של הילד, כלומר יכולתו להשיג תוצאות מוצלחות מן האינטראקציות עם אחרים ולהימנע מתוצאות שליליות. במאמר משולבות דוגמאות מטיפולים.
למאמר של הפסיכולוגית יעל אברהם בפורטל פסיכולוגיה עברית ברשת
yyya
מרתק
מוסבר מצוין, עם כלים פרקטיים ובניה הדרגתית ומובנת של התהליך הטיפולי.
הדוגמאות מסבירות היטב את העבודה