למה חשוב שמורה יתאמץ להביא דווקא צילומי מופת?

הסקירה של לימור ליבוביץ מתמקדת בהרצאתו של עורך הצילומים בנשיונל גיאוגרפיק דיוויד גריפין (How photography connects us - David Griffin): "דיוויד מציג את הרעיון שהתצלום מעורר אצל הצופה רגש, מפני שזהו מנגנון אנושי המתעד מצבים מיוחדים ומשמר בזיכרון את ה'תמונה' שלהם".

"אם נסתכל על התצלומים שמביא לנו דיוויד בסרטון- נראה שהתצלומים שהוא מביא הם הטובים ביותר בכל הזמנים של הנשיונל גיאוגרפיק. דיוויד הוא מומחה בנושא זה. רוב האוכלוסיה אינה מומחית בצילום, אבל חלקה יודע להעריך איכות צילומית".

"עד כמה אנחנו במערכת החינוך בוחרים דווקא תצלומי מופת? כדי לדבר על נושאים כמו- הסטוריה, גיאוגרפיה, חברה, כלכלה, מדע ועוד..".

לסקירה המלאה בבלוג של לימור ליבוביץ

ראו גם:

אוריינות צילומית - לשלוט בשפת העתיד! וללמד טוב יותר


    לפריט זה התפרסמו 1 תגובות

    אני מורה להיסטוריה ואני חייבת להודות שמעולם לא חשבתי לשלב צילומי מופת בשיעורים שלי, אין ספק שלאחר שקראתי את המאמר אני הולכת לשלב צילומי מופת.

    פורסמה ב 20/12/2020 ע״י ליטל זינגר
    מה דעתך?
yyya