להיות מורה מורים: פרספקטיבה אישית
Becoming a teacher educator: a personal perspective, Teaching and Teacher Education, 21, pp.117-124
המאמר תורגם ותוקצר ע"י ד"ר
המחבר מתאר במאמר את סיפור התפתחות המקצועית במערכת מאז תחילת עבודתו כמורה מאמן בראשית שנות ה-70 כשהיה
הדגם של הצמדת מורה מאמן לסטודנטים להוראה ללא כל הכשרה לתפקיד וללא
בארה"ב, באוניברסיטאות שבהן מושם דגש על מחקר, הכשרת מורים מהווה לרוב דרך למתן עזרה כספית לתלמידי התואר השלישי, והם אלה שנושאים בעיקר עול הכשרת המורים, ללא הכנה לביצוע התפקיד וללא כל
המחבר מתאר את התוכניות והקורסים המתקיימים באוניברסיטת ויסקונסין-מדיסון בתחום הכשרת מורים, ואת דרכי שילוב תלמידי תואר שלישי בעבודת ההכשרה כדוגמה אפשרית להכשרת מורי מורים בבית הספר ובאוניברסיטה. הוא גם מתאר את הפיתוח של מחקר ההכשרה כחלק מהטיפול בהכשרת מורי מורים לעבודה עם סטודנטים להוראה.
לדעת הכותב על העוסקים בהכשרה לחשוב על תפקידם כמורי מורים ולהיות מעורבים במחקר עצמי ובביקורת על עבודתם הם בד בבד עם העבודה עם הסטודנטים על עבודתם בכיתות בתי הספר. הכשרת מורי מורים צריכה לכלול תשומת לב גם לספרו הקונספטואלית והאמפירית בתחום זה. כדי לשפר את הכשרת המורים ראוי שהכשרת מכשירי מורים ובהם גם מורים מא
Becoming a teacher educator: a personal perspective, Teaching and Teacher Education, 21, pp.117-124
המאמר תורגם ותוקצר ע"י ד"ר
המחבר מתאר במאמר את סיפור התפתחות המקצועית במערכת מאז תחילת עבודתו כמורה מאמן בראשית שנות ה-70 כשהיה
הדגם של הצמדת מורה מאמן לסטודנטים להוראה ללא כל הכשרה לתפקיד וללא
בארה"ב, באוניברסיטאות שבהן מושם דגש על מחקר, הכשרת מורים מהווה לרוב דרך למתן עזרה כספית לתלמידי התואר השלישי, והם אלה שנושאים בעיקר עול הכשרת המורים, ללא הכנה לביצוע התפקיד וללא כל
המחבר מתאר את התוכניות והקורסים המתקיימים באוניברסיטת ויסקונסין-מדיסון בתחום הכשרת מורים, ואת דרכי שילוב תלמידי תואר שלישי בעבודת ההכשרה כדוגמה אפשרית להכשרת מורי מורים בבית הספר ובאוניברסיטה. הוא גם מתאר את הפיתוח של מחקר ההכשרה כחלק מהטיפול בהכשרת מורי מורים לעבודה עם סטודנטים להוראה.
לדעת הכותב על העוסקים בהכשרה לחשוב על תפקידם כמורי מורים ולהיות מעורבים במחקר עצמי ובביקורת על עבודתם הם בד בבד עם העבודה עם הסטודנטים על עבודתם בכיתות בתי הספר. הכשרת מורי מורים צריכה לכלול תשומת לב גם לספרו הקונספטואלית והאמפירית בתחום זה. כדי לשפר את הכשרת המורים ראוי שהכשרת מכשירי מורים ובהם גם מורים מא