כיתה הפוכה – ממצאי למידה משותפת
במסגרת קבוצת מיקוד של מספר מורים ( מקבוצת הפיתוח של Mindcet) אשר עוסקים או מתעניינים במודל "הכיתה ההפוכה", קיימו כמה מורים תהליך למידה בן מספר שלבים, בו ניסו להעמיק את ההבנה של המודל, לבחון אותו (מניסיונם של אחרים ומניסיונם הם), להתמודד באומץ עם קשיים ובעיות, וגם להציע פתרונות יצירתיים.
ראה גם :
היהפוך מורה עורו, ותלמיד חברבורותיו? (כיתה הפוכה - ועוד קצת)
שתי הפיכות - אחת סתמית, ואחת משמעותית
במסגרת קבוצת מיקוד של מספר מורים ( מקבוצת הפיתוח של Mindcet) אשר עוסקים או מתעניינים במודל "הכיתה ההפוכה", קיימו כמה מורים תהליך למידה בן מספר שלבים, בו ניסו להעמיק את ההבנה של המודל, לבחון אותו (מניסיונם של אחרים ומניסיונם הם), להתמודד באומץ עם קשיים ובעיות, וגם להציע פתרונות יצירתיים.
ראה גם :
היהפוך מורה עורו, ותלמיד חברבורותיו? (כיתה הפוכה - ועוד קצת)
שתי הפיכות - אחת סתמית, ואחת משמעותית
ניסיתי את הרעיון פעמיים בשתי כיתות בהן אני מלמדת. זה לא פשו מהסיבה הפשוטה שהבנות הלומדות באולפנא לא מסוגלות ללמוד חומר חדש ללא תיווך והסבר מילולי עוד בטרם התרגול בכיתה.
ניסיתי את הרעיון פעמיים בשתי כיתות בהן אני מלמדת. זה לא פשו מהסיבה הפשוטה שהבנות הלומדות באולפנא לא מסוגלות ללמוד חומר חדש ללא תיווך והסבר מילולי עוד בטרם התרגול בכיתה.