כיצד Dropbox שינה את פני בית הספר?
מאת: רותי סלומון
מילות מפתח:
בתי ספר
כלי Web 2.0
כלי עזר ממוחשבים
כלים פתוחים
ניהול מידע
סביבות למידה מתוקשבות
סביבות למידה עתירות טכנולוגיה
עבודה משותפת
עבודת צוות
רותי סלומון מתארת תהליך תקשוב שיתופי בביה"ס המבוסס על שימוש מושכל ביישום של ענן קבצים בשם dropbox . "המורים התקינו את התוכנה, ובנוסף (ואולי זה היה הדבר החשוב ביותר) מונתה מורה עם ידע טכני רחב להוביל את מהלך הטמעה, והיא אכן עשתה זאת ביד רמה (כפי שנראה בהמשך). כאמור, המורה שמונתה כמובילת המהלך ישבה עם כל המורים ובנתה ארכיטקטורת שיתוף בית ספרי: הארכיטקטורה עובדת בערך כך:לכל שכבת מחנכים תיקיה שיתופית שבו הם מנהלים את תוכניות העבודה, המיפויים הכיתתיים, תכנונים וכו,כנ"ל גם לכל צוותי התוכן, תיקייה שיתופית לצורך עבודה משותפת. במקביל, שותפים לכל התיקיות הללו המדריכה הפדגוגית של ביה"ס וכן המנהלת".
כיצד Dropbox שינה את פני בית הספר
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya