חקר מקרה: תכנית מאסטר מקוונת בארה"ב עבור מורים למדעים ומתמטיקה בחטיבות הביניים
Lee, Mimi Miyoung; Chauvot, Jennifer; Plankis, Brian; Vowell, Julie; Culpepper, Shea. " Integrating to Learn and Learning to Integrate: A Case Study of an Online Master's Program on Science-Mathematics Integration for Middle School Teachers", Internet and Higher Education, v14 n3 p191-200 Jul 2011
תכנית iSMART (ראשי תיבות של Integration of Science, Mathematics, and Reflective Teaching – שילוב של מדע, מתמטיקה והוראה רפלקטיבית) היא תכנית לתואר שני המשלבת מתמטיקה ומדע מקוונים עבור מורים בחטיבות הביניים ברחבי טקסס. מאמר זה, כחלק מפרוייקט מחקר גדול, מתאר את השלבים הראשוניים של תהליך התכנון של תכנית iSMART עבור הקבוצה הראשונה של מורים בסתיו 2010 תוך התמקדות בפיתוח התכנית.
המאמר מתחיל עם פרספקטיבה תיאורטית ורציונל לגבי השימוש במתודולוגיית מחקר המבוססת על תכנון.
המחברים מספקים לאחר מכן סקירת ספרות לגבי שילוב של מתמטיקה ומדע ולגבי התכנון של סביבות למידה מקוונות. לאחר מכן, המחברים מדווחים על ההחלטות שהתקבלו על-ידי מורי מורים למתמטיקה ולמדעים בתהליך המוקדם של תכנון ה- iSMART כמו גם לגבי רכיבי התכנון המקוונים.
לבסוף, המחברים מספקים את התכנית שלהם לגבי יישום מתמשך ותכנון מחדש של התכנית עבור הקבוצה הראשונה של של iSMART הכוללת 25 מורים.
קישור לתקציר המאמר באנגלית במאגר Eric