חמישה גורמים לשינוי אמיתי של התקשוב החינוכי וביה"ס
מאת: Mark Gleeson
מילות מפתח:
בתי ספר
מאפייני תקשוב בחינוך
מורים
מנהיגות בית ספר
סביבות למידה מתוקשבות
סביבות למידה עתירות טכנולוגיה
שינוי חינוכי
תהליכי שינוי
תוכניות שינוי
תקשוב בחינוך
לעתים הראייה של מורה הנמצא "בחזית" והמלמד בביה"ס בסביבה מתוקשבת יכולה לתרום לנו לא פחות מאשר הראייה של גורמי המטה, הפיקוח או החוקרים במכללות ובאוניברסיטאות , שאינם מתמודדים יום יום ושעה שעה בכיתה בביה"ס. לכן הבאנו תקציר של המאמרון האחרון של המורה מארק גליסון המלמד בביה"ס יסודי באוסטרליה. מארק הוא מורה מוערך במערכת החינוך האוסטרלית הנחשבת כמתקדמת יותר מבחינת תהליכי התקשוב החינוכי בהשוואה למדינות המערב (Mark Gleeson) .
למאמרון ( ששוכתב לעברית ע"י נתן ברבר ממכון מופ"ת )
ראה גם :
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya