התנסות פדגוגית מתוקשבת בהכשרת מורים לקראת הוראה וירטואלית
מאת: Niki Davis , Lily Ki Lo Compton , Julie Mackey
מילות מפתח:
בתי ספר וירטואליים
הוראה מרחוק
הוראה מתוקשבת
הכשרת מורים
למידה מרחוק
מורים
תוכניות הכשרה
מקור וקרדיט:
Lily Ki Lo Compton, Niki Davis, Julie Mackey.Field Experience in Virtual Schools - To Be There Virtually, Journal of Technology and Teacher Education. Norfolk: Oct 2009. Vol. 17, Iss. 4; pg. 459
הוראה מתוקשבת מקוונת באינטרנט Virtual Schooling (VS) צוברת תנופה לא מעטה בארה"ב ובניו זילנד ומתפתחת מהר יחסית. בתי ספר תיכוניים וירטואליים קיימים כבר ב44 מדינות בארה"ב וגם בניו זילנד. עפ"י תחזיות שונות , שליש מבתי הספר התיכוניים בארה"ב יהיו וירטואליים בשנת 2020 . במקביל גם בתי הספר המסורתיים מציעים היום קורסים מתוקשבים לתלמידים הרגילים המאפשרים להם ללמוד יום בשבוע מהבית. הוראה מקוונת מלאה באינטרנט מחייבת שיטות הוראה אחרות לחלוטין ואסטרטגיות פדגוגיות מותאמות ללמידה מקוונת . לכן , החלו בארה"ב להיערך באופן ראשוני לסוגיה זו גם בתחומי הכשרת המורים. המאמר הנוכחי מתאר יוזמה כזו בארה"ב להכשרת מורים לבתי ספר וירטואליים בעיקר מבחינת ההתנסות הפדגוגית המתוקשבת שנדרשים המורים החדשים לעבור .
ראה גם :
מבחר מאמרים על בתי הספר הוירטואליים בפורטל מס"ע עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya