הצפייה כהתנסות של למידה או אי-למידה בקרב מתכשרים להוראה
מאת: שוש לשם
המחקר נערך בקרב 30 מתכשרים להוראת האנגלית, שנה שנייה בהתנסות. הממצאים תומכים בצורך לעזור לסטודנטים המתנסים בהוראה להפוך את חווית הצפייה לחוויה משמעותית ברמת המשגה, ומציעים דרכים ליישום. מסקנות המחקר יכולות לשמש חומר למחשבה לעוסקים בהנחיית סטודנטים להוראה ולמעצבי תוכניות בהכשרת המורים. כיוון שמעט מאוד אנו יודעים באיזו מידה, כיצד ואם בכלל, מקדמות התצפיות את התפתחות הידע המקצועי של המתנסים בהוראה, יש לאתגר מחקרים נוספים בתחום.
המחקר משותף עם ד"ר לילי אורלנד-ברק מאוניברסיטת חיפה
המחקר משותף עם ד"ר לילי אורלנד-ברק מאוניברסיטת חיפה
yyya
אני עורכת מחקר בנושאאשמח לדעת היכן מאמר זה:Observation as 'a learning' or 'no learning' experience amongstudent-teachers פורסם:תודהנעמי