הצד השני של המטבע – ייצוג נטיות חשיבה בבלוג למידה
מאת: אלה פלג
מילות מפתח:
בלוגים
בלוגים בחינוך
חשיבה
חשיבה ביקורתית
כתיבה בסביבה מתוקשבת
מאפיינים קוגניטיביים
פיתוח החשיבה
הבלוג, שהינו יישום טכנולוגיות Web 2.0, מזמן ללומדים מעורבות בלמידה, העצמה תוך מקום להשמעת הקול האישי, מזמן למידת עמיתים, פיתוח חשיבה ביקורתית רפלקטיבית ומעודד כתיבה (קורץ וחן, 2012).
מטרת המחקר : לבחון ייצוגי נטיות חשיבה בבלוג למידה, כלומר: האם ניתן למצוא בבלוגים עדויות לתכונות קוגניטיביות המייצגות נטיות חשיבה כגון: נטייה למטא-קוגניציה, נטייה לסקרנות אינטלקטואלית, נטייה לרוחב אופקים והרפתקנות וכדומה.
למאמרון של אלה פלג
"הצד השני של המטבע" – ייצוג נטיות חשיבה בבלוג למידה
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya