הפרקטיקה של המורה בסביבות וירטואליות מרובות משתמשים: המרחב הרביעי

Calandra, Brendan; Puvirajah, Anton. "Teacher practice in multi user virtual environments: A fourth space", TechTrends: Linking Research & Practice to Improve Learning, Vol. 58 Issue 6, p29-35.

תרגול בהוראה הוא היבט חשוב של הכשרת מורים, אולם היישום שלו עשוי להיות מוגבל בשל הסיכונים והאילוצים הקשורים לתרגול בבתי הספר.

ישנן ראיות בספרות של סביבות וירטואליות מרובות משתמשים (Multi User Virtual Environments) המשמשות כמרחבים עבור הכשרה, בייחוד בתחומים שבהם העלויות המקושרות לעשיית טעות הן גבוהות.

פחות נכתב על השימוש בסביבות כאלה להתפתחות המקצועית של המורים.

מאמר זה משתמש בסביבות וירטואליות מרובות משתמשים לצורך ההתפתחות המקצועית בדרך ייחודית, על ידי הצגת הרציונל והבסיס התיאורטי לגבי מדוע הסביבות הוירטואליות מרובות המשתמשים עשויות להיות מרחב חלופי חיוני עבור טווח של התנסויות בפרקטיקה של מורים.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya