הפיכת הכיתה לקהילה פעילה: האתגר של המורה המתוקשב
מאת: עמי סלנט
מילות מפתח:
בלוגים
הוראה מתוקשבת
כלים יישומים
כתיבה שיתופית
למידה שיתופית
סביבות למידה מתוקשבות
סביבת ויקי
קהילת לומדים
הסיכום של מקורות המידע והדגמים הפדגוגיים בישראל ובחו"ל מתייחס גם לבתי ספר (מורים, תלמידים) וגם למסלולים בחינוך הגבוה (מרצים, מכללות, אוניברסיטאות, קורסים מקוונים). הסקירה כוללת גם כלים מתוקשבים מומלצים ליצירת קהילה פעילה של לומדים ומדריכי עזר לתפעול הכלים המתוקשבים.
ראו גם:
עמדות סטודנטים כלפי בלוגים: חקר מקרה של למידה רפלקטיבית ושיתופית
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya