הפוך על הפוך – מתי ואיך כדאי להשתמש ברעיון הכיתה ההפוכה?
מאת: חובב יחיאלי
לחצו כדי להאזין לפריט
מקורה של שיטה זו הוא בלימודי המתמטיקה, שבה מוקד הלמידה הוא בהנחלת מיומנויות, ולכן העובדה ששלב התרגול עובר להיות במרכז הבמה היא מאד משמעותית, ומשפיעה על מידת ההבנה והשליטה של הלומדים. אולם מה קורה כאשר משתמשים בשיטה זו לטובת למידה של תכנים?
לסקירה של חובב יחיאלי
ראה גם :
מאת: חובב יחיאלי
לחצו כדי להאזין לפריט
מקורה של שיטה זו הוא בלימודי המתמטיקה, שבה מוקד הלמידה הוא בהנחלת מיומנויות, ולכן העובדה ששלב התרגול עובר להיות במרכז הבמה היא מאד משמעותית, ומשפיעה על מידת ההבנה והשליטה של הלומדים. אולם מה קורה כאשר משתמשים בשיטה זו לטובת למידה של תכנים?
לסקירה של חובב יחיאלי
ראה גם :
לפריט זה התפרסמו 1 תגובות
את תוא"ם יישמו ככה. ועוד קודם לכן, את הטלביזיה החינוכית. זה איננו יכול להיות ניצול אפקטיבי של המדיום החדש.
פורסמה ב 25/07/2014
ע״י פרופ' יהושפט גבעון
את תוא"ם יישמו ככה. ועוד קודם לכן, את הטלביזיה החינוכית. זה איננו יכול להיות ניצול אפקטיבי של המדיום החדש.