הפוטנציאל החינוכי של טלפונים ניידים בלימודי מדעי החברה והיסטוריה בבית הספר התיכון: יומן עבור קוראים, תלמידים ומורים
Brad, M. M. (2013). The educative potential of cell phones in the social studies classroom: a Journal for Readers, Students and Teachers of History. The Social Studies, 104(2), 87.
ליותר מ-75% מבני הנוער יש טלפונים ניידים, וכיום הנוער משתמש יותר ויותר בטלפונים הניידים כדי לתקשר וכדי לקבל מידע (Pew Internet 2009).
מאמר זה מספק סקירה של המחקר הנוכחי לגבי הנגישות והשימוש של בני הנוער בטלפונים הניידים בהן בלימודים בכיתה והן מחוץ לכיתה.
בנוסף, המאמר מספק למורים למדעי החברה, לחוקרים, ולחברי קהילה הצעות לפעילויות המבוססות על טלפונים ניידים, משאבים ואסטרטגיות כדי לקדם את הלמידה של התלמידים במדעי החברה.
ראה גם :
טלפון נייד בשיעור - אצלי בכיתה מותר !!
על סוגיית מכשירי הפלאפון בביה"ס ובכיתה
למידה מקוונת מבוססת תגובה אישית מיידית : SMS-HIT
מכשירים דיגיטליים ניידים (כגון טלפונים מסוג אייפון) והשפעתם על הלמידה בכיתה