הערכת ייצוגי ידע דיגיטליים בקורס משולב תקשוב
גילה קורץ , חני גורן , דוד חן
הערכת ייצוגי ידע דיגיטליים בקורס משולב תקשוב
מטרת עבודה זו הייתה לחקור את היחסים בין מבנה ידע לבין דרכי ייצוגו הדיגיטלי בקורס לתואר שני, משולב תקשוב, במדעי החינוך במרכז ללימודים אקדמיים. איסוף הנתונים וסיווגם בוצע על בסיס שלושה מודלים לבחינת איכויות ידע: הטקסונומיה של בלום, יציבות התוכן של מאייר ומודל ההוראה של מאייר. ממצאי המחקר מצביעים על שימוש במגוון עשיר של ייצוגי ידע דיגיטליים. בנוסף, מעידים הממצאים שייצוגי הידע השונים אמנם אינם זהים בפוטנציאל תרומתם לתהליך הלימודי אך, עם זאת, מזמנים אפשרויות רבות להתנסות לימודית עמוקה ועשירה( גילה קורץ , חני גורן , דוד חן ).
מקור וקרדיט :
ספר כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה 2011 : האדם הלומד בעידן הטכנולוגי
י ' עשת-אלקלעי, א' כספי, ס ' עדן, נ' גרי, י' יאיר (עורכים), רעננה: האוניברסיטה הפתוחה) .
י ' עשת-אלקלעי, א' כספי, ס ' עדן, נ' גרי, י' יאיר (עורכים), רעננה: האוניברסיטה הפתוחה) .
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya