הסטודנטים כמורים בקורסי MOOC ? הרווח הכפול של קורסי ה-MOOC כהתנסות משיטת הוראה בכיתה מקורס MOOC שניתן על ידי סטודנט בנושא "פרטיות הנתונים המקוונים"
מאת: Joachim Griesbaum
מילות מפתח:
אוניברסיטאות
למידה מקוונת
למידה מרחוק
סביבות למידה מתוקשבות
סביבות למידה עתירות טכנולוגיה
סטודנטים
קורס מקוון
קורסים מתוקשבים
Griesbaum, Joachim. "Students as Teachers in MOOCs? The Double Gain of MOOCs as an in-Class Teaching Method Experiences from a Student-Made MOOC "Online Data Privacy", International Journal of Information & Education Technology; 2014, Vol. 4 Issue 1, p29-34.
קורסי MOOC הם הזדמנות לחשוב על הלמידה כעל אינטראקציה של אנשים ושל קבוצות שונים בדרכים חדשות.
מאמר זה מציע מסגרת דידקטית שבה הסטודנטים פועלים כמורים בקורס MOOC.
המאמר שואל האם קיים רווח כפול לקורסי MOOC כאשר הוא ניתן כשיטת הוראה בכיתה וכסביבת למידה ברחבי העולם.
הניתוח של חקר מקרה, שבו סטודנט העביר קורס MOOC בנושא "פרטיות הנתונים המקוונים", מעביר תובנות ראשוניות לגבי הערך הדידקטי ולגבי הישימות של גישה חדשנית כזו.
קישור לתקציר המאמר באנגלית
ראה גם:
האישה שקיבלה אתכם לסטנפורד
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya