הכנת חברי הסגל להוראה של קורס MOOC: המלצות מהתנסות וממחקר
Richter, Stephanie L ; Krishnamurthi, Murali. "Preparing Faculty for Teaching a MOOC: Recommendations from Research and Experience", International Journal of Information and Education Technology 4.5 (Oct 2014): 411-415.
בעקבות הפופולריות ההולכת וגוברת של קורסים מקוונים הפתוחים למשתתפים רבים (Massive Open Online Courses (MOOCs)), יותר מוסדות וחברי סגל חוקרים את קורסי ה-MOOCs.
חברי הסגל מחפשים לעתים עזרה מהיחידות בקמפוס, כגון: ממרכזי הפיתוח לסגל ההוראה כדי לטפל במורכבות של הגורמים המעורבים בתכנון, בעיצוב, בפיתוח ובהעברה של קורסי ה-MOOCs.
כתוצאה מכך, מרכזי הפיתוח לסגל צריכים להיות מוכנים להכין את חברי הסגל להוראה של קורס MOOC.
במאמר זה, מועלות מספר המלצות, המבוססות על התנסות ועל מחקר, עבור הצוות של פיתוח סגל ההוראה כדי לעקוב אחר סיוע לחברי הסגל לתכנן ולעצב קורס MOOC, ומועלות סוגיות ארגוניות שיש לשקול.
קישור לתקציר המאמר באנגלית
ראה גם:
נתונים על התפתחות הקורסים המקוונים מסוג MOOC בארה"ב
ההתנגדות של המרצים בארה"ב לגבי קורסים מקוונים מסוג MOOC לובשת עוד צורות