הכיתה ההפוכה: מקסום זמן הלמידה פנים אל פנים
Bergmann, Jon and Sams, Aaron. "FLIPPED LEARNING: Maximizing Face Time", T+D. Feb2014, Vol. 68 Issue 2, p28-31.
המאמר מפרט את מודל הכיתה ההפוכה, שיטת לימוד המאפשרת למורים להגביר את חוויית הכיתה באמצעות הקצאת פחות זמן שניתן להרצאה פרונטלית והקצאה יותר זמן המוקדש לפעילות בכיתה.
המאמר מציין שההנחה הבסיסית מאחורי שיטה זו היא שהרצאה והוראה ישירה אפקטיביות יותר כאשר הן מועברות לאנשים מאשר במרחב למידה קבוצתי.
קישור לתקציר המאמר באנגלית
ראה גם:
הפוך על הפוך" – מתי ואיך כדאי להשתמש ברעיון "הכיתה ההפוכה
להפוך את הכיתה - על הכיתה ההפוכה והצורך בה
כיתה הפוכה- תמונת מצב 2013
Bergmann, Jon and Sams, Aaron. "FLIPPED LEARNING: Maximizing Face Time", T+D. Feb2014, Vol. 68 Issue 2, p28-31.
המאמר מפרט את מודל הכיתה ההפוכה, שיטת לימוד המאפשרת למורים להגביר את חוויית הכיתה באמצעות הקצאת פחות זמן שניתן להרצאה פרונטלית והקצאה יותר זמן המוקדש לפעילות בכיתה.
המאמר מציין שההנחה הבסיסית מאחורי שיטה זו היא שהרצאה והוראה ישירה אפקטיביות יותר כאשר הן מועברות לאנשים מאשר במרחב למידה קבוצתי.
קישור לתקציר המאמר באנגלית
ראה גם:
הפוך על הפוך" – מתי ואיך כדאי להשתמש ברעיון "הכיתה ההפוכה
להפוך את הכיתה - על הכיתה ההפוכה והצורך בה
כיתה הפוכה- תמונת מצב 2013