היכולות של מורים שהוכשרו במסלולי הכשרה אלטרנטיביים בארה"ב

מקור וקרדיט :
 
Cohen-vogel, Lora; Smith, Thomas M. Qualifications and Assignments of Alternatively Certified Teachers: Testing Core AssumptionsAmerican Educational Research Journal, vol. 44, no. 3, pp. 732-753, September 2007.
 
בעשור האחרון התפתחו בארה"ב מסלולים אלטרנטיביים להכשרת מורים אשר שונים מהמסלולים המסורתיים של הכשרת מורים בסוג המועמדים שהם מגייסים ובהכשרה מעשית בבתי ספר בהם אוכלוסיית תלמידים מרקע שונה ומגוון. המחקר הנוכחי, אשר התפרסם באחד מכתב העת החינוכיים הנחשבים ביותר בעולם האקדמי, ניסה להעריך את תרומת המסלולים האלטרנטיביים להכשרת מורים בארה"ב. הממצאים של המחקר, שבדק גם את תרומת המורים בבתי הספר, מוכיחים כי פרחי ההוראה שגויסו הגיעו פחות או יותר מאותם מאגרי מועמדים אליהם פונים המסלולים המסורתיים ולמרות תדמיתם האיכותית בתקשורת, לא הצליחו מסלולים אלו לפתח בקרב פרחי ההוראה מיומנויות פדגוגיות ויכולות דידקטיות יוצאות דופן בהשוואה למסלולים המסורתיים של הכשרת המורים.
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya