הוראה פרטנית בכיתה או הוראה בקבוצה קטנה/ מזווית המורה
אני כרגע עובדת בבית הספר ואני חושבת שהוראה פרטנית היא למידה משמעותית ואין ספק שהיא מניבה פירות מתוקים. ישנם ילדים שממש זקוקים להקשבה מלאה, לביטחון של המורה, ילד יכול לבטא את היכולות שלו לפעמים רק בלמידה פרטנית. אני מאוד מתחברת ללמידה פרטנית, למידה בקבוצות קטנות. ישנם ילדים שזאת הדרך היחידה להגיע אליהם ולהפיק מהם את המיטב. כאשר ילד יושב איתי בלמידה פרטנית אני ממש מרגישה שהביטחון שלו עולה והוא מצליח להביע את עצמו ולענות על שאלות מאשר ליד כל הכיתה , שם הוא מתבייש ולא יודע אם כדאי לו להשתתף. אני אישית חושבת שאם לבית הספר יש את המשאבים והאמצעים כדאי להגיע לכל ילד שצריך על מנת לגרום לו לשפר את ההישגים שלו ולהעלות את הביטחון העצמי שלו.
הוראה פרטנית תקדם את הישגי התלמיד תחזק את הקשר בין המורה לתלמיד ויעלה את רמת הבטיחון ותחושת המסוגלות של התלמיד
הוראה פרטנית תקדם את הישגי התלמיד תחזק את הקשר בין המורה לתלמיד שיוביל להגברת אחריות ולשייכות לבית הספר. כמו כן יעלה את רמת הבטיחון ותחושת המסוגלות של התלמיד
הוראה פרטנית, תקדם את הישגיו הלמודיים של התלמיד, תחזק את הקשר בין המורה לתלמיד שיוביל את התלמיד להגברת אחריות ללמידה ולשייכות לבית הספר. כמו כן, יעלה את רמת הביטחון ואת תחושבת המסוגלות של התלמידים והמורים כאחד.
אני יודעת מהשטח שהרבה מורים לא רוו נחת מתכנית "האופק החדש". חשש של המורים עלול לפגוע גם בהתקדמות התלמידים ולא למצות את הפוטנציאל הגלום בתכנית זו בעיקר בשביל החינוך אבל לא רק אלא בשביל דור עתיד.
אני בעד הוראה פרטנית ו/או למידה בקבוצות קטנות בשל היחס האישי והנינוח אותו מקבל הלומד בהתאם ליכולותיו וצרכיו.
הוא יכול להיות שותף לבניית התוכנית ולבטא את עצמו יותר בנינוחות לעומת בכיתה מלאה בה הוא הולך לאיבוד….בכך הוא משפר את ביטחונו העצמי האמון במורה ובסביבה והישגיו
אני בעד הוראה פרטנית ו/או למידה בקבוצות קטנות בשל היחס האישי אותו מקבל הלומד בהתאם לפעולותיו וצרכיו. הוא יכול להיות שותף לבניית התוכנית ולבטא עצמו יותר בנינוחות לעומת בכיתה מלאה בה הוא יכול ללכת לאיבוד…ובכך הוא משפר את ביטחונו העצמי והאמון בסביבה…
דעתי שהוראה פרטנית באמת טובה ועוזרת לתלמיד , וכך ניתן לקדם את התלמיד בקצב שלו ואף לבנות לו תכנית והכי חשוב לא מפספסים אף ילד ומגיעים לכולם.
מרצה
אני כרגע עובדת בבית הספר ואני חושבת שהוראה פרטנית היא למידה משמעותית ואין ספק שהיא מניבה פירות מתוקים. ישנם ילדים שממש זקוקים להקשבה מלאה, לביטחון של המורה, ילד יכול לבטא את היכולות שלו לפעמים רק בלמידה פרטנית. אני מאוד מתחברת ללמידה פרטנית, למידה בקבוצות קטנות. ישנם ילדים שזאת הדרך היחידה להגיע אליהם ולהפיק מהם את המיטב. כאשר ילד יושב איתי בלמידה פרטנית אני ממש מרגישה שהביטחון שלו עולה והוא מצליח להביע את עצמו ולענות על שאלות מאשר ליד כל הכיתה , שם הוא מתבייש ולא יודע אם כדאי לו להשתתף. אני אישית חושבת שאם לבית הספר יש את המשאבים והאמצעים כדאי להגיע לכל ילד שצריך על מנת לגרום לו לשפר את ההישגים שלו ולהעלות את הביטחון העצמי שלו.
הוראה פרטנית תקדם את הישגי התלמיד תחזק את הקשר בין המורה לתלמיד ויעלה את רמת הבטיחון ותחושת המסוגלות של התלמיד
הוראה פרטנית תקדם את הישגי התלמיד תחזק את הקשר בין המורה לתלמיד שיוביל להגברת אחריות ולשייכות לבית הספר. כמו כן יעלה את רמת הבטיחון ותחושת המסוגלות של התלמיד
הוראה פרטנית, תקדם את הישגיו הלמודיים של התלמיד, תחזק את הקשר בין המורה לתלמיד שיוביל את התלמיד להגברת אחריות ללמידה ולשייכות לבית הספר. כמו כן, יעלה את רמת הביטחון ואת תחושבת המסוגלות של התלמידים והמורים כאחד.
אני יודעת מהשטח שהרבה מורים לא רוו נחת מתכנית "האופק החדש". חשש של המורים עלול לפגוע גם בהתקדמות התלמידים ולא למצות את הפוטנציאל הגלום בתכנית זו בעיקר בשביל החינוך אבל לא רק אלא בשביל דור עתיד.
אני בעד הוראה פרטנית ו/או למידה בקבוצות קטנות בשל היחס האישי והנינוח אותו מקבל הלומד בהתאם ליכולותיו וצרכיו.
הוא יכול להיות שותף לבניית התוכנית ולבטא את עצמו יותר בנינוחות לעומת בכיתה מלאה בה הוא הולך לאיבוד….בכך הוא משפר את ביטחונו העצמי האמון במורה ובסביבה והישגיו
אני בעד הוראה פרטנית ו/או למידה בקבוצות קטנות בשל היחס האישי אותו מקבל הלומד בהתאם לפעולותיו וצרכיו. הוא יכול להיות שותף לבניית התוכנית ולבטא עצמו יותר בנינוחות לעומת בכיתה מלאה בה הוא יכול ללכת לאיבוד…ובכך הוא משפר את ביטחונו העצמי והאמון בסביבה…
דעתי שהוראה פרטנית באמת טובה ועוזרת לתלמיד , וכך ניתן לקדם את התלמיד בקצב שלו ואף לבנות לו תכנית והכי חשוב לא מפספסים אף ילד ומגיעים לכולם.
מרצה