ההשפעה של שנות ניסיון בהוראה על הגישות לניהול הכיתה של מורים בבית הספר היסודי
Unal, Zafer; Unal, Aslihan. " The Impact of Years of Teaching Experience on the Classroom Management Approaches of Elementary School Teachers", Online Submission, International Journal of Instruction v5 n2 p41-60 Jul 2012.
מחקר זה סיפק בסיס לתשובה על השאלה החיונית הבאה: האם שנות ניסיון בהוראה משפיעות על הגישות לניהול הכיתה של המורים?
הנתונים נאספו מ-268 מורים בבית ספר יסודי.
הממצאים של מחקר זה הראו שמורים מנוסים יעדיפו להיות בשליטה בכיתות שלהם במהלך אינטראקציה עם התלמידים בעת קבלת החלטות מאשר מורים מתחילים.
תוך בדיקת מחקרים קודמים, החוקרים גילו שקיים נתיב מסוים שבו הולכים המורים במהלך הקריירה. בעוד פרחי הוראה מעדיפים אי-התערבות (שליטה מינימלית מצד המורה), הם תומכים ביצירת אינטראקציה (פיקוח משותף)במהלך ההתמחות ובשנות הקריירה הראשונות, ולבסוף הם יעדיפו לבחור בשליטה מלאה של המורה כאשר הם הופכים למורים מנוסים.
קישור לפריט במאגר ERIC