ההנעות הראשוניות להוראה: השוואה בין פרחי הוראה בסין ובארה"ב
Lin, Emily, Shi, Qingmin, Wang, Jian, Zhang, Shaoan, Hui, Liu. " Initial motivations for teaching: comparison between preservice teachers in the United States and China", Asia-Pacific Journal of Teacher Education; Aug2012, Vol. 40 Issue 3, p227-248.
מחקר זה בחן הנעות ראשוניות שונות ודומות ללמד בין 257 פרחי הוראה אמריקניים ו-542 פרחי הוראה סיניים תוך שימוש בסקאלת FIT-Choice.
בשתי המדינות, המשתתפים הונעו להיכנס להוראה בשל ערכי התועלת החברתית שלהם.
פרחי ההוראה האמריקנים דיווחו על הנעות גבוהות באופן ניכר מערכי התועלת החברתית, יכולות להוראה, ערכים פנימיים וחוויות קודמות של הוראה ולמידה, והנעות לגבי קריירה בנסיגה נמוכה יותר.
בעוד ששתי הקבוצות ראו את ההוראה כנמוכה מבחינת התמורה שהמקצוע מעניק, המשתתפים הסיניים דירגו את ההוראה כנמוכה לגבי הדרישות שהיא מציבה בעוד המשתתפים האמריקנים תפסו את ההוראה כגבוהה בדרישות שהיא מציבה.
למרות זאת, המשתתפים האמריקניים היו שבעי רצון יותר מבחירת הקריירה שלהם.
קווי דמיון ושוני מעודנים בין שתי המדינות נידונים בקשר להבדלים חברתיים ולהבדלים הקשורים בערכים תרבותיים.