הדרופבוקס שלנו: שיתוף ספונטני ממושך בלמידה אקדמית
מחקר זה בחן מיזם שיתופי עצמאי של כיתה שלמה הלומדת לתואר ב"טכנולוגיות למידה" במכון הטכנולוגי חולון ) 31 סטודנטים(, אשר מתנהל ללא כל התערבות או ידיעה של סגל ההוראה. במהלך הסמסטר הראשון ללימודי שנה א' יזם אחד הסטודנטים שיתוף חומרי למידה באמצעות הדרופבוקס וזאת בנוסף לפעילות המתוקשבת האינטנסיבית המתקיימת ממילא באמצעות אתרי הקורסים. לאחר תקופה קצרה הצטרפו כל הסטודנטים בכיתה למיזם, והוא ממשיך לפעול בהצלחה עד היום .
המחקר בחן את הדינמיקה של התנהלות המיזם ואת מאפייני פעילות הסטודנטים וניסה לעמוד על הגורמים שתמכו בהמשכיותו לאורך תקופה ארוכה.
לממצאי המחקר
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya