הבנת "פרקטיקות ליבה" והכשרת מורים "מבוססת-פרקטיקה": ללמוד מהעבר
Forzani, Francesca M. "Understanding “Core Practices” and “Practice-Based” Teacher Education: Learning From the Past", Journal of Teacher Education. Vol. 65 Issue 4, p357-368.
מאמר זה חוקר מה ניתן ללמוד מהשוואה והנגדה של הכשרת מורים המתמקדת בפרקטיקות ליבה לעומת גישות אחרות שעשויות להיקרא גם "מבוססות-פרקטיקה", כולל גישות שראשיתן במאה ה-19.
המאמר מתמקד בשלוש תקופות חשובות בהיסטוריה של הכשרת מורים:
- בימי הזוהר של בתי הספר הרגילים בשלהי המאה ה-19,
- בתקופה של יעילות מדעית בשנות העשרים ובשנות השלושים של המאה העשרים,
- בעידן של הכשרת מורים המבוססת על מיומנות בשנות הששים והשבעים של המאה העשרים.
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya