הבנת "פרקטיקות ליבה" והכשרת מורים "מבוססת-פרקטיקה": ללמוד מהעבר

Forzani, Francesca M. "Understanding “Core Practices” and “Practice-Based” Teacher Education: Learning From the Past", Journal of Teacher Education. Vol. 65 Issue 4, p357-368.

מאמר זה חוקר מה ניתן ללמוד מהשוואה והנגדה של הכשרת מורים המתמקדת בפרקטיקות ליבה לעומת גישות אחרות שעשויות להיקרא גם "מבוססות-פרקטיקה", כולל גישות שראשיתן במאה ה-19.

המאמר מתמקד בשלוש תקופות חשובות בהיסטוריה של הכשרת מורים:

  • בימי הזוהר של בתי הספר הרגילים בשלהי המאה ה-19,
  • בתקופה של יעילות מדעית בשנות העשרים ובשנות השלושים של המאה העשרים,
  • בעידן של הכשרת מורים המבוססת על מיומנות בשנות הששים והשבעים של המאה העשרים.

 

קישור לתקציר המאמר באנגלית

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya