הבלוג כמקור הכנסת המידע של המורה לאתר הכיתתי באינטרנט
כבר דיווחנו בעבר בפורטל מס"ע על חשיבות פיתוח מרחבי למידה כיתתיים מתוקשבים ע"י מורים בבתי הספר. שילוב הכלים המתוקשבים במרחבים ובתהליכי הלמידה בבתי הספר נעשה כמדיניות כוללת ויוזמת ע"י צוות תקשוב דרום בראשותו של אלישע בביוף. בשדרוג הקרוב תתוסף האפשרות להשתמש בבלוג כמקור הכנסת המידע של המורה לאתר הכיתתי באינטרנט. הדבר יקל על המורים ויחסוך מהם את הצורך הכפול בעדכון הבלוג והאתר הכיתתי (או לחילופין לבחור באחד מהם...). מעבר לכך, הדבר מאפשר לתלמידים להגיב להודעות המורה באתר הכיתתי.
ראו הדגמה לנושא בקישור
הבלוג המוטבע בקישור זה, מופיע בקישור
ראה גם:
התפתחות אתרי אינטרנט בבתי ספר : שלב ג' : מרחבי הלמידה הכיתתיים או המקצועיים
שלבי התפתחות אתרי האינטרנט בבתי ספר- מערך שיעור מתוקשב
ראה גם : מרחבי למידה כיתתיים מתוקשבים במחוז הדרום
אתר כיתתי במערכת ה"אורייאנית" - סרטון הדרכה
2.אתרי כיתות - ביה"ס שפרינצק - קרית גת
3. אתרי כיתות - ביה"ס אריאל - אשדוד
4. מרחבי כיתות – ביה"ס גאולים – אשדוד
5.אתרי כיתות – ביה"ס אחדות – אשדוד
6.מרחבים כיתתיים – ביה"ס מבועים – מרחבים
7. אתרי כיתות – ביה"ס ניצן – ניצנים
8. מרחבים כיתתיים – ביה"ס רותם – אשקלון