האם יש תקווה לשילוב טכנולוגיה במערכת החינוך?
מאת: אושרת קוטלר
מילות מפתח:
גורמי הצלחה וכישלון
מאפייני תקשוב בחינוך
שילוב מחשב בהוראה
שילוב מחשבים (1:1) בכיתה
תקשוב בחינוך
"פרויקט מחשב לכל ילד" נכשל, לאחר שהתגלה שהשימוש האינטנסיבי בטכנולוגיה לא מסייע להתגבר על הפרעות הקשב של התלמידים. מצד שני, פרויקטים ללמידה מהבית דווקא מבטיחים לתת פלטפורמה יעילה, שאף מקצרת את זמן הלמידה בהשוואה לישיבה בכיתה. האם הטכנולוגיה אכן משפרת את הישגי התלמידים הנעזרים בה, או שלעולם לא תוכל להחליף את מקום המורה?
לכתבה של אושרת קוטלר
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya